Operation byta sovrum..

Ja ida ska ja göra något jag länge har velat gjort men inte fått gjort!
Jag ska försöka byta sovrum med barnen=) Visst de kommer bli struligare på kvällarna då jag får vara tyst i resten av lägenheten, men de är ja redan endå, inte ofta man gör något på kvällen endå! Men de blir så mycket enklare på dagarna. för då kommer barnens rum centralt i lägenheten=) Och de är värt mera för då har man mer koll på noel!
Nu är bara frågan om ja får isär sängstommen till min säng själv, Marcus var nämligen här och drog åt skruvarna sist han var ner då den lät som ja ja vet inte vad såfort man la sig ner.. Men ja fick ju massa mejslar o sånt av hjärtat så de ska nog inte bli nå problem! hoppas jag!
Återkommer med hur de går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0