Sitter på tåget

Ja nu sitter jag på sista tåget, resan började 10 idag och avslutas 22 ikväll typ. Börjar bli riktigt less och hungrig=/ Men de får funka ett tag till.
Längtar så grymt tills jag kommer fram, åter få känna M i min famn och hans närhet! Ska bli så grymt underbart. Tyvärr går alltid sista timmarna riktigt segt!!
Barnen for till thomas imorse och oj vad de längtade=) Är så kul att se längtan och glädjen=) Mina små älsklingar.
Önskar ja kunde ha dem jämt och bygga upp ett liv. Men de har ett pappa som de behöver och så ska de förbli. får försöka fixa allt endå=)
Nu skulle vi vara framme i Boden enligt nya beräkningen... Och det är 10 min kvar nu.. Suck.. Tror de blir riktigt hemska förseningar idag, tur de säljer saker på tåget måste få i mig mat
Detta tåg ja sitter på nu har ALLTID varit försenat. Förstår inte hur de lyckas då de alltid blir så!
Nej nu inser ja att bloggen äter internet i mängder så lika bra att stänga ner datorn igen och återgå till en bok
Ha en härlig söndakväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0