Framme!

Ja igår kom ja fram hel=) Men tåget måste haft beslutångest.

Först skulle vi komma fram 2141 som ankomsttid, men kom somsagt iväg 20 min sent. som mest var vi 26 minuter sen.
Jag gick fram och frågade han som går hur mycket sen vi var vid 2130 just så ja skulle kunna fixa skjuts. Han sa då räkna med 10-12 minter. "beställde" då skjutsen till 22. 2135 ropar de i högtalarna att vi är ungefär 20 minuter sena, och 2141 ropar de att vi anländer till Gällivare om 5 minuter. Så 2146 var vi framme... Ja beslutsångest måste de haft.
Fick köra bilen från stan hit ut själv, den resan var inte den roligaste, jag började nämligen slappna av när ja kom av tåget. Men med fönstret nere och musik i massor så gick de bra! Men var så skönt att rulla in på gården.
Det jag är mest chockad över är hur grönt det är nu!! När ja for så var de inga löv inget sånt, nu är de fullt. Var buskar som kommit upp 2-4 cm som nu är 50 cm höga typ. Så ja de har hänt massor! En helt ny gård!
När ja kom upp igår vart ja mött i dörren av M. Sedan var vi i varandras armar tills imorse förutom min dusch ja var tvungen att ta. Så underbar känsla.
Och nu i morse så åt vi frukost och sedan var allt som de brukar, vi går verkligen hand i hand och allt flyter på med saker som måste göras inne och ute.
Nej nu ska ja ta och gå ut o måla de sista lagret på skåpen, imorgon ska detta badrum bli klart så enkelt är de!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0