en viss vän

ja inatt fick jag ett sms. av en valdigt nara van. det som stod o det smset gor riktigt ont. det far.mig att fudera, ar det sa mycket svartsjuka och avundsjuka i sverige?
Allt flyter pa sa undeebart just nu, jag har jobb,, 2  underbara barn och 3 underbara bonusbarn. ja jag sager sa for de kanns verkligeb sa. jag har en underbar kille vid min sida som verkligen manar om mig och jag kanner karleken.
Allt har aven lost sig sa bra att jag inte kommer hem till sundsvall pa hela sommaren. eller jo det kan bli nar jag hamtar och lamnar barn.
har uppe i detta hus finns det s ,a mycker gladje och karlek. visst denna vecka ar jobbigare an andra da han har nattvecka. men det andrar inget.
fragan ar bara hur nagon som inte traffat Marcus, inte har varit har kan saga sa som de stod i smset!! fy fan ar allt kag saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0