Söndag=)

Ja denna helg börjar lida mot sitt slut=)

Igår firade vi lillprinsen som fyllde år. Tänk vad fort det gått! Trevligt folk, fina pressenter, en glad son. Kan de bli mycket bättre? Nej det tror jag inte=) Har massa bilder ja ska bjuda på sedan=) För denna blogg ska bli full med bilder=)

På kvällen stannade Elin och Harry kvar här och sov kvar. Elin gjorde någon grogg som var riktigt god. satt o drack den under kvällen. vid 23 vart det 1,2 3. 3 barn vakna samtidigt. men 2 somnade om fort och skruttan somnade om runt 1.

vi satt och surrade nå timmar till=) sedan vart de sängen även för oss. Noel sov riktigt bra inatt. det är så skönt! Jobbigt bara med hans hosta.

Idag har ja främmande någon timme till.  Sedan vet ja inte vad som händer. Allt ska förberedas inför imorgon. Nu börjar allvaret.

Noel ska då gå på dagis påriktigt. inskolningen är klar och allt. Thea ska också på dagis och vi ska in i en vardag och hitta en rutin som funkar för oss, mig och de små!

Känns som de kan ta ett tag men då får de göra det. Skola, barn, hushåll och allt ska pusslas ihop. jag ska även hinna vara jag någon gång också. tur jag har tid då barnen är hos thomas till det.

Nej nu ska ja försöka fixa lite innan klockan springer iväg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0