Måndag!

Måndag idag och allt ska bli en vardag=) Känns skönt.

Thea har börjat få riktiga utbrott. Och dagen började med ett sånt eter 30 minuter.  INGET dög och jag vet inte riktigt vad de var som gjorde så hon blev så. Men efter ett tag vart hon lugn och vi gick till dagis.

Barnen sov underbart inatt! Noel somnade senast 1830 igår och vaknade 530 imorse. thea somnade 1930 och ov till 630=) Jag kliver gärna upp 530 på morgonen bara barnen sover hela nätter tills dess!

Lämnade barnen på dagis gick super för båda. Är så glad att det går så bra för Noel. nu kan ja släppa att ringa nå mer=) Även thea går de super för!

Vart en tur till stan för mig. Lite smink, kläder och alkohol var tvungen att inhandlas. ska ju ut när jag fyller år. Ja jag och sprit går inte ihop men ja jag har hittat en sak som är gott.

Sedan plugg och städa och hämta älsklingarna=)

Nu har vi ätit och myst på. Snart kommer E och C samt S med C och ska fira lilleman=)

Mina tankar far fram och tillbaka. Men lycklig är de inte tvekan om att jag är! Känner mig hel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0