Underbara Onsdag=)

Ja nu är de mitt i veckan, eller ja mitt i vardagarna! Känns skönt att tiden går framåt. Men stressen växer dock väldigt fort! har väldigt mycket som ska göras på väldigt kort tid. Men de ska gå ja klarar allt=)

Idag blir de jobbgrejs, tvätta, städa, och plugga. Imorgon blir de plugga och barnen kommer och på freda blir de plugga samt åka iväg=) Åker upp till skogen som sagt med barnen.

Nästa vecka blir en sånhär skitvecka=/ Barnen har jag i veckan och på torsdagen far jag iväg på skolan. Kommer hem på freda. Då ska ja försöka fixa så ja kan åka till skogen och vara där tills på sönda=) man får se hur de går. Inser mer o mer att ja måste skaffa bil. Hur ska detta gå annars haha.

Är de kanske lika bra att sätta igång? Göra allt ja måste göra idag. Får återkomma senare=)

en bild från skogen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0