Underbar dag!

Ja dagen idag har varit super. Den bästa på länge. Inte många tårar har ramlat från min kind!

Imorse bestämdes det fort att ja o M skulle mötas på ikea. är en kompis kompis haha=) men trevligt hade vi trotts allt strul som vart för henne! Vi gick runt o pratade fikade och bara var.. Behövde det efter att ja sjönk igårkväll.

Sedan kom elin och harry ut=) vi gick runt lite mera och ja köpte lite mer saker *vart en dyr dag* fast inget är till mig så får se de så!

När ja var där fick ja ett samtal som gjorde mig stressad men endå glad. Trodde dock inte ja skulle hinna hem.

När ja kom hem var R här. Helt underbart att få 1 timme med honom. behövde det efter igår och allt som varit.

Sedan vart de att ta tag i allt här hemma. Och nu på kvällen kom Emelie och hämtade mig så då for vi iväg och åt och surrade massor! Trevligt.

Fick även pussa på thea idag. Skulle pussa på noel också, men tårarna kom och sprängde under ögonlocket så ja fick låta bli=/ Men nu har ja fått träffa dem lite!

Nej nu tänker ja faktiskt göra mig klar för sängen. Blir en tidig morgon imorgon då ja ska tvätta, plugga och städa innan ja åker till skolan vid 13.30. Sedan far ja hem på kvällen och då blir de packning!

Livet är härligt. Men ibland dimper ja och då är de djupt tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0