Torsdag

Ja idag har man tvättat. tvättat, plugga tvätta plugga och ja så har de gått runt. Sedan vart de att hämta småkottarna.
'
Inser hur mycket ork och energi jag har! Jag njuter till fullt av de små varenda minut jag har hemma med dem! Och jag är inte lika stressad eller känner att jag har något på axlarna som måste göras. När barnen är på dagis gör ja nämligen allt det som kan ta tid!

skola känns lätt igen, känns inte som en börda. Men de tror ja är för att ja nu får tid at tplugga. Och att de då är lugn och ro!

Detta år har verkligen inneburit en massa roliga saker! och nya saker! Jag har örjat utvecklas som människa och ser livet med helt andra ögon.

Sedan är vissa saker ett stort plus som ja inte hade tänkt mig från början <3

Undra vad man ska göra i helgen. Imorgon är de fredagsmys med barnen=) På lörda är frågan vad vi gör och på sönda kl 12 åker de till thomas så då hinner vi inte så mycket. Då ska däremot jag ut på äventyr=)

Har inget att skriva om då de inte hänt så mycket idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0