Torsdag!

Ja gårdagen vart inte som tänkt haha=)

Åkte iväg med mamma på stan och kom sedan hem skulle städa och plugga men somnade i 3 timmar haha.  Sedan pratade ja i telefonen ett tag och åt mat. Vid 20 får ja peppning av en vän att skicka iväg ett sms. Och de gjorde ja. Fock panik efteråt men ja nu med facit hand var de värt de=)

Hastigt och lustigt drog jag iväg till skogen=) är så underbart. Både sällskapet och allt runtomkring. Konstigt nog känner ja mig hemma där uppe. Jag som aldrig gillat skogen.

Idag vart de massa skola där uppe. Plugga plugga plugga. Men de är sånt som måste göras. tycker de är väldigt skönt att vardagssaker inte blir ett hinder eller börda utan de är sånt som görs endå. Man behöver inte sitta i varandras famn 24 timmar även fast det är helt underbart.

PÅväg ner hit igen fick ja köra bil. Skulle köra 2 km, när ja kört det tycker han ja ska köra 1 mil till. Kör den milen och inser då att ja kommer få köra länge. Men efter 2 mil byter vi. ja ville inte ut på de stora vägarna med den bilen än.

Nej nu ska ja ta min kära älskade noel som är dunder förkyld=( Ska hinna packa också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0