Pappa längtan

Ja det märks att thea är van att ha mig och thomas nära jämt. för sista dagarna på tiden jag har dem kommer pappa längtan riktigt mycket. Imorgon ska hon dit och noel. Idag har varit en jobbig dag för henne då pappalängtan tog över. Men hon ringde o pratade lite och förstod att han inte kunde ha henne idag då  han var tvungen att skruva bilen så de kan åka i den.

Det är synd att det går så lång tid mellan gångerna de är hos honom för barnens skull. Men det finns inte så mycket man kan göra. Han jobbar på det jobbet han gör och behöver lite fritid han också. Så det är 7-8 dagar mellan gångerna de är hos honom. Jag klagar dock inte alls;)

Nu är hon gladare och börjat räkna ner timmarna till imorgon! Haha=) Sötgumman! Det bästa är att ja vet att hon  längtar efter mig också ibland där hemma=)

men snart kommer hon komma in i detta mera tror jag. därför vill jag inte rucka för mycket på det heller.

Älskade dotter! Det är inte lätt men det går gumman! Mamma finns alltid här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0