packning, städning och myspys=)

ja så har dagen här hemma sett ut.

började med att leka massor med klossar, lego dockor och ja massor. Sedan vart det städning. torkade golven och dammsög så nu är de bara 1 rum kvar att fixa innan imorgon.

Sedan började packningen. Hatar att packa. Men tror ja fått med det mesta iallafall. Barnen åker ju som sagt till thomas imorgon=) Även min packning är påbörjad men går inte så bra. Men tror ja kommit ihåg de mesta iallafall. Ska ju packa lätt men endå få med mig allt.

Nu på eftermiddagen har barnen lekt med varandra haha. de har krypt runt på golvet och jagat varandra, ibland jagade noel thea och ibland tvärtom!  asgarvet var så underbart att höra från dem båda! Men ja tycker synd om grannarna lär som massa elefanter som sprang runt här hemma. haha=)

Middagen vart lax idag och barnen åt som hästar. eller ja thea åt massa potatis och lite lax. noel åt 3 potatisar och 1,5 laxfile sedan satt jag stopp. Finns verkligen inget stopp i honom! Så kul att se !

Bada har vi också gjort men ja förstår varenda gång varför jag försöker undvika det. haha Noel är GALEN i vattnet, ska vara överallt och ingenstans. Favoriten idag vart att ligga på rygg mot mig och sprattla med benen haha.

Nu vääntar ja in klockan så liten får sova. sedan blir de röja hallen innan skrot ska somna=) Sedan ja vad gör man då?!

Älskar mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0