Onsdag

Ja igår vart de inget skrivet alls. Hade främmande på förmiddagen och sedan for ja och linda på stan en snabbis. Är så mysigt med hennes mage! längtar efter att bebisen ska komma ut så man får snosa lite bebisdoft! Stilla mitt eget bebissug hahaha.

Thea har äntligen börjat ändra sitt humör!! Igår fick hon 1 utbrott. Det var för att filmen vart fel. Har dock börjat lägga ihop 1 och 1 och insett att det kommer  BARA när hon är trött. Men vi får se hur de utvecklas med det. Hon har även slutat kissa på sig igen! Hon fick nämligen en perjod då de kom massor dagligen. Nu är de länge sedan, Eller ja kom en igår men det var mitt fel. Hade ställt för dammsugaren och barnvagnen för dörren och hon hann inte hämta mig.

Nätterna är också bättre! Eller ja hon vaknade inatt. Men hon la sig för tidigt igårkväll. Så nu vet ja att de sambandet hör ihop. Dock var de svårt att neka henne då hon själv ville lägga sig.

Idag har ja pluggat massor. Känns skönt att få massor gjort utan att några små ska hjälpa till! Sedan for ja och simone och handlade. Så nu har ja ännu mer kompleterat.

Känner hur mycket ja uppskattar alla smågrejer. Sms och samtal från folk som ska handla och har plats för mig och frågar om jag ska med, samtal med spontan inbjudningar, samtal om hur ja mår, och bara en kram. Allt betyder så mycket just nu!

Ikväll blir de som vanligt, lek och bus samt middag innan barnen somnar. Lillprinsen är jätte trött på kvällarna så måste se till så han håller sig vaken=) Och hungrig är han också så han står som en hund och småäter medans jag lagar mat!

Jag är lycklig och glad! och om 10 dagar blir jag 1 år äldre! Oj vad jag hunnit mycket dessa 22 år! helt sjukt!

Jag har hittat hem igen! hem inom mig själv. INGET kan förstöra min känsla om vem jag är och vad jag vill nu!! Underbart.

Blir lite mer ikväll. Nu är de dock dags att dammsuga innan ja ska gå på dagis=)


gammal bild på min älskling=)

Kommentarer
Postat av: amanda

TUSEN tack! Jag ringde dit nu på morgonen men fick inget svar, så jag mailade på deras hemsida (ifall du inte har den och vill kika www.lakarpraktiken.se). Så jag hoppas dom hör av sig snart :-)

2011-02-03 @ 09:19:01
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0