Oj dagen man vill glömma

Ja en sådan dag har de varit idag.

Började med att natten var hemsk. skulle lägga mig tidigt då vaknar de små. Thea somnar dock om. Vid 3 kommer hon in igen o då är de bara att följa med till hennes rum. Låg och låsades sova för att se vad hon skulle göra. Och de hon gjorde får de att gå kalla kårar på min kropp.

Hon klev upp började prata med någon och leka med någon. men självklart är de ingen där. Så nu är frågan Alice är de en låsaskompis eller något annat? "vaknade" efter ett tag och hon sa hejdå nu ska ja sova sedan la hon sig. Men nej somna skulle hon inte men de var ja förberedd på.

Så från 3 inatt var ja vaken. tror ja sov 1 timme framåt morgonen men är osäker

Sedan skulle vi till dagis. KAOUS ute, Ingenstans var de plogat. brukar ta 10-15 minuter med allt och idag tog de 1 timme! Ska aldrig mer klaga på traktorn som väcker noel. heldre det än som de var imorse!!

Men vi kom dit och ja och noel var hemma.

Fick besked från csn att de strulade på morgonen, dock löste det sig under dagen.

Sov med noel och drömde en sån jävla verklig dröm. Var helt säker på att jag upplevt den i verkligenhet. Men så var inte fallet.

När ja skulle gå till dagis gick min sko sönder och ja de var inte billiga!! Men ja de löste sig också så nu ska de skickas upp så ska de lösa det. Hoppas de har skorna kvar i samma storlek men de tror ja inte tyvärr.

nattningen strulade men de funkade endå! Underbara S kom med skor till mig också. Jag kan ju inte vara skolös imorgon ju!

Imorgon blir man gammal. Då får man ha fika gäster här hemma. Påkvällen kommer somsagt girlsen och hälsar på=)

Nej nu plugga natur innan barnen börjar vakna igen! Som varenda kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0