Måndag

Ja barnen är nu hos thomas. De åkte igår! Skönt med egentid men saknar de små nå så grymt=/

Igår gav ja mej ut på äventyr!! Lite lastbilsåkning. och vilken känsla. Sitter högt upp och allt. Höll på att krypa genom stolen varenda gång vi var i ett rödlyse och hade en bil framför oss. kändes som vi stod på dem! Haha men ja var lugn och inte åkrädd. hade en bra chaufför! Och oj vad mycket skratt de vart på bara nå timmar.

Natten gick bra sov som en prinsessa! trodde inte det. Men livet i en lastil är inte jag. kan inte kissa när man vill, inte duscha, inte göra något. borsta tänder och spotta ut haha. det syndes i snön vad ja hade för färg på tandkrämen iallafall;)

Nu på eftermiddagen har jag börjat ta tag i allt pluggande jag har. Vet inte hur ja ska få någon rätsida på de hela men de visar sig=) har 2 veckor på mig sedan är de skola igen.

Nej nu ska ja sova så ja är pigg och orkar morgondagen! Plugga hela dagen lång står på mitt schema.

Oj snart fyller jag år.. jag börjar bli gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0