Måndag

Ja nu är de åter måndag. Veckorna verkligen rusar framåt! Kan man inte stoppa tiden lite?!

Helgen var underbar! Hade mysigt främmande på dagen på Lördagen och sedan på kvällen så kom tjejerna hit! Vi drack o hade trevligt för att sedan avsluta kvällen  på krogen för vissa av oss;) Jag kom hem oxh huvudet skrek musik.

Men helt klart en underbar dag och kväll och hoppas man får träffa tjejerna snart igen!

Igår tog vi de bara lugnt. Jag var inte den piggaste;) Men det gick bra endå=) Barnen strulade inatt som vanligt men ja fick de viktigaste inom skolan färdigt=)

Denna vecka är så fullbokad så det finns inte! Skola, skola skola,  barnen till thomas, skola skola skola, barnen kommer hem och vi far iväg till skogen över helgen=) Ska bli härligt att äntligen få komma upp igen!

Idag är de alla hjärtans dag. Dock ingen dag jag brukar fira så. Men på lörda ska ja lyxa till maten lite med hjärtat! Han är endå inte i stan idag=)

Nej nu måste ja skynda mig till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0