Kväll

Ja kvällen är åter här och jag har massor o göra känns de som.

Fick mig nå ryck förut och storstädade vardagsrummet, dammade, skurade soffan och massa sånt. Så nu skiner de där inne. Hoppas på att hitta orken och ta de andra rummen imorgon=) Men de visar sig.

Mår fortfarande inte helt bra. Började må riktigt illa nu på eftermiddagen, insåg i samma veva att jag inte ätit något. Men nnu är de fixat. godis pizza och dricka haha. Nyttig dag AB.

Får se vad vågen står på efter denna sjukdom. Jag som äntligen var nöjd;) Insett att enda som funkar för att behålla vikten är att äta regelbunden endå=)

Jag kan inte fatta vilken viktresa jag gjort! Tänk att för 1 år sedan måste jag varit o snuddat på 100 kilos gränsen. *ja jag var nog tom över=/* Men nu står ja där jag är idag. Visst jag har fortfarande kärlekshandtag lite här och där och är bra på att svälla. Men jag är nöjd med mig själv idag. Det är såhär jag vill se ut!

Skolan tar väldigt mycket tid just nu så lika bra att plugga vidare.=)

Bjuder på samma bild som förut den är så underbar!!


Kommentarer
Postat av: Sara & Bröderna bus

Nu får du krya på dig gumman !

2011-02-22 @ 21:36:50
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0