Helg i skogen

Ja jag kör på en helg i skogen igen. Eller ja en väldig lång helg. For upp igår då de inte vart någon skola. Klarar inte av att vara hemma längre. Saknaden efter barnen är gigantisk och där hemma blir den ännu värre! Orkar inte med det. Hade sett fram emot 2 dagar på skolan. men allt ville inte som jag=/ Så ja ja fick 2 extra dagar hemma.

Hade tur att S kunde hjälpa mig på eftermiddagen och att E skjutsade upp mig! Känslan här uppe gör mig varm i kroppen.

Jag var dock tveksam om ja skulle kunna somna. Jag som är så grymt mörkrädd. och ett hus mitt i skogen ja det är mörkt. Men det gick hur bra som helst=) Sov som en ängel o vaknade 5 imorse och var pigg... Det är inte bra. Men somnade om vid 7 i 2 timmar. Det behövdes.

Insåg idag att ja trodde ja skulle få hem barnen på tisda. men de är på onsda=/ Mammahjärtat gråter. 10 dagar och 9 nätter utan mina små älskade hjärtan!!! ALDRIG mer hoppas jag. Men ibland måste man göra såhär för att få allt att funka.

Igår fixade ja till sovrummet här uppe. Nya gardiner och nytt till sängen samt en ny sängkappa. Oj vilken skillnad det vart. Fixade även lite lite i badrummet, dock tror ja bara att de är jag som ser det.

Nej nu ska ja ta mina hemska tankar och försöka plugga engelska. Har massor som måste renskrivas in på datorn och det tar TID!!

Tack alla underbara som finns här för mig. Ställer upp, orkar med mitt tjat och allt! betyder massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0