Härlig Lördag!

Ja dagen började bra, inge stress inget alls upp ur sängen, klädde på mig då man aldriv vet vem som kommer o hälsar på i skogen. Så nu är de redan gjort=)

Frukosten är äten, fast hatar verkligen frukost. har så grymt svårt att äta det=/ Förstår inte varför. Det är ju viktigaste målet på dagen ju!

Ringde och pratade med Thea nu på morgonen. Hon är underbar. Så glad och sprallig och inget är jobbigt. Det gör de enklare för mig nu utan henne. Men saknaden är fortfarande enorm och jag vill inte veta hur de känns om nån dag till=/ Får försöka att inte tänka så mycket på det.

Insåg igår att jag är så grymt glad för de jag har. Jag har 2 friska barn, mat på bordet, tak över huvudet och får känna mig lycklig. Tänk de som inte har allt det?!

Idag är frågan vad som händer. Vet vad R ska göra, men jag funderar på att pyssla på. Man kanske ska ut och gå en promenad=) Hmm de lät lockande. På med täckbyxorna mössa vantar o jackan och bara ge sig iväg. Men frågan är hur skorna klarar av det;) lär fara omkull massa massa gånger hahaha!

Nej nu ska ja ta o fixa iordning mig lite till. Bara för att man är i skogen så kan man se bra ut=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0