2 dagar kvar

Ja nu är de 2 dagar kvar. Sedan fyller man år. Vet inte hur ja ska göra på dagen=/ Vet inte om ja har lust att ha massa främmande. Är inne i en perjod då jag helst bara är jag. Inte massa stoj och andra saker. Men vet att vissa inte skulla bli glada om de inte vart nå firade. Men hur ska ja hitta orken att baka och fixa tårtor?! Önskar man bara kunde vakna upp så fanns de tårtor i köket.

Ifjol avsa jag mig allt firande. Men vart endå firande. Dock våldgästning och tårtbakning av dem. Men ja jag vet inte hur ja ska göra.

Kvällen är iallafall planerad och klar. Krogen med girlsen=) Det ser ja fram emot.

Igår tog noel spruta och var på 1 års kontrollen=) 10800 gram och 79.5 cm lång. Dock är de många som tvivlar på hans längd. och ja det var längden bvc fick fram och de är svårt att få fram längder på de små barnen. Men ja det är de ja går efter iallafall. han var grinig igårkväll så fick påmint att de kan göra ont. han fick alvedon och sedan vart de bättre. Imorse var han snorig men pigg. Så lämnade han på dagis men vid 12 hade febern kommit. så ja gick och hämtade han igen=)

Nu ska ja bädda rent theas säng. eller ja slänga på allt nytvättat. Hände en olycka där inatt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja det stämmer bra det!=) Vilket sammanträffande, Stocka är ju inte så stort!

Ja det är så himla fint där ute, älskar att vara där=)

2011-02-11 @ 11:20:36
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0